LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Leden stellen zich voor
Dettie
Site Admin

Re: LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Berichtdoor Dettie » 04 Apr 2017, 11:58

Dag Gesina,

Welkom op Leestafel. Eerder in dit item heb ik me al voorgesteld maar even in het kort.
Ik ben dus Dettie, getrouwd, en de beheerder en oprichter van de Leestafel.info site. Wat aanvankelijk begon als 'hobby' site is tot mijn eigen verrassing uitgegroeid tot een site met meer dan 4000 recensies in allerlei categorieën en genres. Maar ik doe het natuurlijk niet allemaal alleen. We zijn ondertussen met een heel stel mensen bezig om Leestafel te laten draaien.

De Toverberg heb ik lang geleden gelezen en heb er erg van genoten. Afgelopen zondag was er nog een uitzending van Made in Europe, gepresenteerd door Dimitri Verhulst waarin het boek De Toverberg centraal stond

zie https://www.vpro.nl/programmas/made-in- ... ng-8.html#

Faust heb ik niet gelezen maar ik vermoed Lezer100 (ook een Leestafellid) wel

Dettie

Lezer100

Berichtdoor Lezer100 » 09 Apr 2017, 22:37

Van harte welkom Gesina. Dat zijn alvast boeken waarin ik mijzelf ook wel kan vinden. Veel succes ermee.
Lezer100

Gesina

Berichtdoor Gesina » 15 Apr 2017, 13:13

Bedankt Dettie en lezer 100

Voorlopig ben ik nog even in de wereld van Wilhelm Meister. Ik heb de uitzending terug gekeken en Ik ga het nog een paar keer terug kijken. Het voelt ook alsof ik een berg ga beklimmen. Dus goed voorbereiden. Het is een behoorlijk dik boek en ik lees langzaam dus de hele zomer ben ik hier wel mee bezig. Groet Gesina

Terug naar “Voorstellen leden”